Överdrivet!?!

När jag loggade in på msn förut kom ju som vanligt den där lilla rutan upp, där det står nyheter och hur många mail man har och så.
& på nyhets sidan stod the "Justin Biber lider av acne"... Å att han talade ut om det ngn stans, blablabla...
Men va fan, hur gammal är han ? 15? 16? Ngt sånt iaf! Då är det ju rätt vanligt att man har acne...
Vissa mer, och vissa mindre, men va fan - de syns ju inte på honom ? För om han hade haft riktigt tuff acne hade de inte kunnat döljas så bra!
Så har alla bara dåligt med fantasi när dom ska skriva ngt?
Haha, nu har jag gjort de... Nu har jag blivit irriterad för ngt helt onödigt! Haha, och så handlade det om han! Vet knappt vem han är ens en gång... Kommer ihåg att jag trodde de var en tjej som sjöng när en av hans låtar började spelas på Spotify top 100... Mer än så vet  jag inte..
Så nu har jag skrivit ett fruktansvärt onödigt inlägg, men wtf! Ngt ska jag ju skriva om! ;)


______________________________________________
I don't care what they say, I'm in love with you.
They try to pull me away but they don't know the truth.


2010-08-10 @ 16:31:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback