10 timmar i skolan.

Denna dagen har varit extremt jobbig men ändå extremt rolig.
Vi slutade våran sista lektion vid 2, och då gick vi till Coop för vi skulle handla stora cupcakes formar för vi skulle baka i skolan till föräldrar mötet, jag, Lisa & Charlott.
Så köpte vi dom och lite annat vi behövde för att baka, så vi gick tillbaka till skolan och började baka!
Men när jag började göra glasyren upptäckte vi att vi hade glömt köpa philadelpiaost!
Så då fick en av våra snälla lärare Anna, åka och köpa det, och då följde Charlott och Lisa med!
När dom hade varit borta en liten stund får jag ett sms om att vi ska få pizza av skolan, inte helt fel! ;).
När dom kom tillbaka med pizzorna hade jag och Lena börjat med kladdkaka och precis hunnit upptäcka att äggen var slut, så Anna fick åka tillbaka till affären igen! Stackars henne men det var jätte snällt! :D.
Sen så bakade vi klart och sen så dukade vi fram och så hade vi föräldrar möte, och det var riktigt kul :D.
Men efter 10 timmar i skolan så är man faktiskt ganska trött! Så nu blir det att sova!

PUSS!


2010-10-06 @ 22:15:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback